Tarayıcınız Javascript Desteklememektedir.
Ana Sayfa /Yıldırım / Kurumsallaşma Ve Yeniden Yapılanma

Kurumsallaşma ve Yeniden Yapılanma

Kurumsallaşma ve Yeniden Yapılanma

YENİ YILDIRIM'A YENİ LOGO

MAHALLE KÜLTÜRÜ YILDIRIM'DA YAŞATILIYOR

İnsana odaklı hizmet anlayışı ile Yıldırımlıların evlerine konuk olmaya devam eden Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, vatandaşları evlerinde ziyaret ederek görüş ve talepleri birinci ağızdan dinliyor. Vatandaşlardan elde edilen bilgiler sayesinde de mahallelerde yürütülecek hizmetlerin yol haritasını daha sağlıklı bir biçimde oluşturuluyor. Mobil ekipler sayesinde de sorunlara anında müdahale ederek vatandaş memnuniyeti en üst düzeyde tutuluyor.

EDEBALİ İLE EL ELE


Yıldırımlıları ziyaret ederek görüş, öneri ve taleplerini yerinde dinleyen Yıldırım Belediyesi Saha Araştırma Ekibi, İlk etapta mahallelerde ön araştırma yaparak başlanan çalışmaların ardından vatandaşların evlerine konuk olan olarak Yıldırım Belediyesi’nin yaptığı tüm hizmetlerin yer aldığı mülakat formunu ilçe sakinlerinin bilgisine sunuyor. Vatandaşların talepleri doğrultusunda tespit edilen sorunlar üç aşamalı olarak çözüme kavuşturuluyor. Mobil ekipler aracılığıyla anında müdahale edilen sorunlar anında gideriliyor. Orta vadeli çalışma gerektiren sorunlar ise ilgili birimlere rapor edilerek üç gün içerisinde çözülüyor. Daha uzun vadeli çalışma gerektiren talepler ise ilgili müdürlüklere aktarılarak takibi sağlanıyor.

YILDIRIM’DA HİZMET KALİTESİ YÜKSELİYOR

Yıldırım Belediyesi, sosyal hizmet müdürlükleri arasında enformasyonu geliştirmek, iletişimi kuvvetlendirerek ortak projeleri hayata geçirmek ve üretilecek sosyal çalışmaların çıtasını yükseltip vatandaşların taleplerine kısa süre içerisinde cevap vermek adına ‘Sosyal Koordinasyon Çalıştayı’ gerçekleştirdi. Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali’nin katılımıyla gerçekleştirilen ve iki gün süren çalıştayda, Özel Kalem Müdürlüğü, Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü, Kültür ve Sosyal İşler Müdürlüğü, Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü, Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü, Sağlık İşleri Müdürlüğü, Spor İşleri Müdürlüğü, İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü, Veteriner İşleri Müdürlüğü, Muhtarlık İşleri Müdürlüğü, Kalite Temsilciliği ve Strateji Geliştirme Müdürlüğü’nden 39 personel hazır bulunarak daha iyi hizmet için yapılması gerekenler tartışıldı. Birimlerin bugüne kadar yaptığı çalışmaların sunumlarını gerçekleştirdikleri çalıştay kapsamında hizmetlerin güçlü yönleri, zayıf yönleri, fırsatlar ve tehditler ortaya konularak yapılan değerlendirmeler ışığında Yıldırım’da insanların yaşamaktan mutluluk duyacağı bir şehir oluşması ve hizmet kalitesinin artırılması için uygulanacak yöntemler belirlendi.